sâmbătă, 9 decembrie 2017

Dupa ce ne-am intalnit Online PDF Gratis

Descarca gratis Dupa ce ne-am intalnit PDF gratis de Anna Todd

http://url69.esy.es/93d33d00h
Colegiul păruse dintotdeauna ceva de o importanţă capitală, o parte esenţială care descrie valoarea unei persoane și care îi modelează viitorul. Trăim vremuri în care oamenii te întreabă ce facultate ai terminat înainte să-ţi cunoască numele de familie. De la o vârstă fragedă am fost învăţată, mai degrabă dresată, să mă pregătesc pentru formarea profesională. Se transformase în acea necesitate care îmi cerea pregătire fără încetare şi care devenise aproape obsesie. Fiecare materie pe care am ales-o, fiecare temă pe care o duceam la bun sfârşit din prima zi de liceu gravita în jurul intrării la facultate. Şi nu la orice facultate; mama îşi băgase în cap să intru la Washington Central University, aceeaşi şcoală la care mersese şi ea, dar pe care nu o terminase niciodată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu